Panaszügyintézés és Jogérvényesítési Lehetőségek

Kapcsolatfelvétel

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Szóbeli és Írásbeli Panaszok

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozás magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik. Szóbeli panasz esetén a vállalkozás köteles azt azonnal megvizsgálni és szükség szerint orvosolni. Ha ez nem lehetséges, a panaszról jegyzőkönyv készül, amely tartalmazza az alábbiakat:

A vállalkozás köteles a jegyzőkönyvet és a választ 5 évig megőrizni.

Jogérvényesítési Lehetőségek

Fogyasztóvédelmi Eljárás

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. A fogyasztó panasszal fordulhat a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. További információ: www.kormanyhivatal.hu

Bírósági Eljárás

A fogyasztó jogosult polgári eljárás keretében követelésének bírósági érvényesítésére a Polgári Törvénykönyv, valamint a Polgári Perrendtartás rendelkezései szerint.

Békéltető Testületi Eljárás

A fogyasztó fordulhat a lakóhelye szerinti békéltető testülethez, ha a vállalkozással közvetlenül nem sikerült megállapodnia. További információ: www.bekeltetes.hu
Vissza a főoldalra!