A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozás magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik. Szóbeli panasz esetén a vállalkozás köteles azt azonnal megvizsgálni és szükség szerint orvosolni. Ha ez nem lehetséges, a panaszról jegyzőkönyv készül, amely tartalmazza az alábbiakat:
A vállalkozás köteles a jegyzőkönyvet és a választ 5 évig megőrizni.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. A fogyasztó panasszal fordulhat a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. További információ: www.kormanyhivatal.hu
A fogyasztó jogosult polgári eljárás keretében követelésének bírósági érvényesítésére a Polgári Törvénykönyv, valamint a Polgári Perrendtartás rendelkezései szerint.
A fogyasztó fordulhat a lakóhelye szerinti békéltető testülethez, ha a vállalkozással közvetlenül nem sikerült megállapodnia. További információ: www.bekeltetes.hu
Vissza a főoldalra!